Întrerupere administrator de actualizări Ubuntu (Update manager)

Azi am vrut să-mi actualizez sistemul cum fac de obicei, dar panarama de router s-a blocat și am pierdut conexiunea la net. După ce l-am „reparat”, administratorul de actualizări n-a mai vrut să meargă. L-am lăsat vreo 4 ore și degeaba, așa că am zis să-l închid. Ciu-ciu! Deși dam click pe X-ul de la ferestră, nu s-a întâmplat nimic. Așa că am luat-o pe net să găsesc o soluție (mi-a fost lene să dau restart la laptop), soluție pe care o spun aici, poate mai vrea cineva: Dați așa în terminal:

ps -e | grep apt


 apoi, pentru fiecare proces identificat (un număr) dați comanda:

sudo kill -9 NR PROCES

De exemplu, dacă la prima comandă aveți ceva de genul
15274 ? 00:03:54 aptd

a doua comandă va fi
sudo kill -915274

Și tot așa pentru fiecare rând/număr afișat de prima comandă. 
Partea nasoală e că tot n-am scăpat de restart, pentru că la comanda sudo apt-get update am primit informația că resursele sunt blocate de alt proces...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ion Pribeagu - un scriitor uitat

Crăciunul în mitologia română

Kdenlive „crapă” la importul unui clip