Placă de rețea wireless Atheros - reparare/driver Ubuntu

După o actualizare de kernel placa mea de rețea wireless (numită de lspci - )
03:00.0 Ethernet controller: Qualcomm Atheros AR242x / AR542x Wireless Network Adapter (PCI-Express) (rev 01)
pur și simplu n-a mai vrut să meargă. Am încercat să șterg rețeaua din setările sistemului și să o creez din nou, dar degeaba. Și cum Google is my friend, am găsit pe niște siteuri rezolvarea (se introduc pe rând, comenzile de mai jos, cu precizarea că nu sunt sigur dacă merg și la alte modele de chipseturi wireless):
echo "options ath5k nohwcrypt=1" | sudo tee /etc/modprobe.d/ath5k.conf 
sudo modprobe -rfv ath5k 
sudo modprobe -v ath5k

Comentarii

  1. sal...
    de unde ai reusit sa iei drivere pt placa aceasta ca eu caut de o saptamina
    am linux mint mate 64.

    RăspundețiȘtergere
  2. Driverul/modulul este inclus în kernelul Linux, a trebuit doar să dau comenzile alea ca să-l activez. N-am instalat nimic în plus față de ce aveam.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? OK, dar fii politicos, altfel vei primi ce meriți!

Postări populare de pe acest blog

Ion Pribeagu - un scriitor uitat

Crăciunul în mitologia română

Kdenlive „crapă” la importul unui clip