Activare completă pentru verificarea ortografică în Firefox

De ce am zis „activare completă”? Pentru că Firefox nu are activată implicit verificarea ortografică (spellcheck) pentru căsuțele de text cu un singur rând. Cel puțin la mine nu mergea, pe ultima versiune Firefox (48.0). Așa că tre' să ne băgăm mâinile prin configurarea manuală.
Cum am făcut:
1. Am scris about:config în bara de adrese apoi am bifat aia cu „sunt atent, știu riscurile, bla-bla...”.  
2. În căsuța de căutare „spellcheck” și au apărut chestiile alea din poză. 


Acum trebuie să modificăm o valoare de acolo, anume layout.spellcheckDefault, pe care o facem 2. Cum? Simplu. Dăm dublu-click pe rândul respectiv, se deschide o căsuță unde scrie 0 (zero) sau 1 (unu). Și în loc de 0 sau 1 punem 2. Logic, nu? Da' de ce 2? Păi am zis io așa, cu neuronul din dotare: dacă 0 = oprit, 1 =egal activ, da' doar cu mai multe rânduri, ce-o fi trebuind pentru configurarea completă? -1 sau 2. Și-am pus 2, merge, deci 2 trebuie. Tot logic, nu? :D
După ce-am pus 2, dăm click pe OK închidem tab-ul cu about:config, mergem aici și descărcăm dicționarele necesare și-i dăm bătaie, acum verificarea ortografică va funcționa. Spor!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ion Pribeagu - un scriitor uitat

Crăciunul în mitologia română

Kdenlive „crapă” la importul unui clip