Înșelătorie cu contul de Facebook

Circulă din nou pe mail o înșelătorie legată de Facebook - cum că vi s-a suspendat/blocat contul de Facebook și trebuie să intrați din nou pe site ca să vi-l recuperați. În ce constă înșelătoria? Simplu: toate link-urile din mail nu duc către o pagină oficială Facebook - care să conțină „facebook.com” în denumire, ci către niște site-uri dubioase care bine nu fac, cu siguranță. În poza de mai jos vedeți mail-ul pe care l-am primit și eu, cu explicațiile respective. (click pe imagini pentru a le mări)




Dacă o să aveți curiozitatea să verificați, o să vedeți că un mail „legitim” de la Facebook conține în toate link-urile sale numele domeniului - facebook.com, așa cum se vede în poza de mai jos. În cazul în care primiți un mail ca cel de mai sus, cel mai bine este să-l ignorați complet, ba chiar îl puteți șterge fără probleme. 







Happy browsing!

Comentarii

  1. Cred că am primit şi eu o chestie de genul, dar m-am prins că era păcăleală...în general nu-s curioasă atunci când vine vorba de click+uri pe linkuri dubioase, aşa că am scăpat...

    Offtopic: Ce-mi place cum ai ascuns cu linia gri diverse chestii de pe printscreen:))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? OK, dar fii politicos, altfel vei primi ce meriți!

Postări populare de pe acest blog

Ion Pribeagu - un scriitor uitat

Crăciunul în mitologia română

Kdenlive „crapă” la importul unui clip