Bancuri - 2

Câteva bancuri recent descoperite pe internet:


******
Replici de agățat...științifice
- Deoarece distanța =viteza ori timp, să lăsăm viteza și timpul să tindă la infinit că eu vreau să merg cu tine tot drumul...
- Ești mai dulce ca glucoza.
- N-ai vrea să mergem la mine să încercăm o legătură covalentă?
- Email-ul tău e cumva beautiful_girl@mydreams.com?
- N-ai vrea să ne transformăm energia potențială în energie cinetică și lucru mecanic?


******
Rugăciunea utilizatorului de calculator
Windows-ul nostru
Care ești instalat pe hard,
Deschide ferestrele tale 
Ca în '98 așa și-n 7,
Și ServicePack-urile cele de toate zilele
Dă-le nouă astăzi
Și iartă-ne nouă partițiile de Linux
Așa cum și noi iertăm greșelile de programare.
Și nu ne du pe noi în ecranul albastru,
Ci ne izbăvește de conflictele hardware,
Că al tău este tot RAM-ul
Și tot hardul
Și toți GigaHertz-ii procesorului
În veacul vecilor.
Alt-F4

******
Ești dependent de calculator dacă...
1. Dai dublu click pe butonul de la lift și cauți butonul de Cancel când greșești etajul.
2. În tren admiri scrolling-ul peisajului.
3. Înainte de a adormi îți trece prin cap: shutdown complete.
4. Apeși Page Down ca să întorci foile dintr-o carte.
5. Iarna stai cu geamurile deschise că n-au tastele Alt-F4.
6. Cifră rotundă pentru tine înseamnă 16, 32, 64, 128, 258, 512.....
7. La poștă îți treci adresa IP și a siteului tău în loc de domiciliu.
8. Copiii tăi se numesc Mozilla, Yahoo, Gmail, etc. sau au un @ în numele lor.
9. Dacă spui download complete când ieși de la baie.
10. Dacă ai vise în format .avi sau .mpeg.
11. Îți iei laptop să stai online și la WC.

******
De la serviciul clienți...
1.
 - Am și eu telefonu' blocat...
- Ce scrie pe el acum?
- Etern puchi!
- WTF?? Cum ați spus?
- Etern code puchi!
- Scrieți codul ăsta....(PUK).
- Acu' scrie etern code pin!
Clienți eterni...

2.
- Mai sunt primele 3 secunde gratuite?
- De la întâi inue vor fi doar 2 secunde...
- Care din ele??

3. 
- Bună ziua. Pot activa ocolirea de identitate?

4.
- 'ziua...Dom'le, cât de mare tre' să fie bateria să-mi dea drumu' la vibrator la Motoroala mea??

5. 
- Am scăpat și eu telefonul puțin în limba rusă și nu mai vrea române deloc...

6. 
- OK, haideți să încercăm să deblocăm telefonul. Tastați, vă rog, 076XXXXXXXXXXXXXX.
 - Buun. Am tastat. Acum ce fac îl deschid sau îl las așa puțin?

7.

- Ce tip de telefon aveți?
- Nu știu, că e primit și nu scrie pe el. Dar e rotunjor, așa, și puțin grăsuț la spate...

8.
- Am abonament de vreo cinci zile, și n-am decât numărul de la Urgențe, Poliție și Salvare. Numerele prietenilor mei când intră ca să vorbesc și io cu ei??

9.
- Telefonul dvs. este dual SIM?
- Da, da. Negru cu bleumarin...

10.
- Ce număr trebuie să formez ca să știu ce număr am?

******
Mica publicitate
 - confecționăm la comandă pătuțuri pentru copii cu picioare de lemn.
- Avem mănuși pentru doamne cu un deget de lână.
- Vând hârtie igienică folosită pe-o parte.
- Caut dadacă pentru o fetiță nefumătoare.
- Avem pește sabie decapitată.
- Avem ciorapi de femei lungi.
- Confecționăm rochii pentru dame de lux.
- Avem supă de pasăre vegetariană.

******

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ion Pribeagu - un scriitor uitat

Crăciunul în mitologia română

Kdenlive „crapă” la importul unui clip