GloboNote - alternativa la Tomboy si Gnote

Nu știu cât de mult folosiți astfel de programe, dar eu unul aș fi mort fără ele. Tot timpul uit câte ceva, așa că o aplicație de notat diverse chestii e ca o mană cerească. Am încercat Tomboy, nu prea m-a încântat deși n-aș ști sigur ce nu mi-a plăcut la el.
Așa că am trecut mai departe la Gnote, care parcă se mișcă mai rapid. 

GloboNote - Imagine luată de site-ul oficial (vezi linkul mai jos)

Astăzi am aflat de GloboNote, încă un program "sticky-notes".  Încă nu l-am încercat, dar din ce spune acolo, ar fi o mare șmecherie, are multe chestii:
  •  număr nelimitat de note,
  •  organizare în grupuri, 
  • căutare facilă prin note, 
  • se pot atașa poze, sunete și alte fișiere, 
  • și, cireașa de pe tort, se pot seta alarme. 
Dar are și limitări (după cum scrie în readme.txt):
  • redimensionarea ferestrelor în partea de sus și stângă nu funcționează corect (în Likux)
  • ferestrele nu se pot muta dincolo de aria de vizibilitate a ecranului (Linux)
  • atașarea de fișiere mari generează  eroarea  OutofMemory Exception (toate versiunile)
  • notițele sunt limitate la 2 MB (toate versunile)
Astea ar fi principalele neajunsuri, dar să nu uităm că e prima versiune a programului. 
GloboNote este scris în Java (de care are nevoie pentru a rula) și are versiuni pentru Windows și Linux. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ion Pribeagu - un scriitor uitat

Crăciunul în mitologia română

Kdenlive „crapă” la importul unui clip