Ubuntu 12.04 LTS Beta 1

Acum două zile a apărut versiunea Beta1 a Ubuntu 12.04 LTS (Long Term Support - suport pe termen lung). Se mișcă destul de bine și pe vechitura mea de PC cu 2 GB RAM DDR2@667MHz, AMD Athlonx64 CPU@3800+, ATI Radeon X700 Pro. Mă așteptam să aibă multe buguri și probleme, dar merg toate programele pe care le aveam și pe Oneiric. Bine, sunt unele mici disfuncții, cum ar fi applet-ul de la Gnote care nu vrea să se încarce nici cu ordinul FMI, iar eiskaltdc++, deși băgat în pachetele oficiale, nu vrea să stea deschis mai mult de 5 minute, deși am încercat în fel și chip. Dar e totuși o versiune Beta, deci ....Oricum l-am "avansat" deja ca sistem principal de lucru (Oneiric a dispărut în meandrele ....lui Gparted). Mai multe nu am descoperit încă, deși am avut unele aventuri până am reușit să-l instalez.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ion Pribeagu - un scriitor uitat

Crăciunul în mitologia română

Kdenlive „crapă” la importul unui clip