Reclama, sufletul comerțului...

Poate n-ați văzut...de fapt, sigur n-ați văzut că mi-am băgat reclamă pe blog. Emag profitshare. Adică „împărțeala profitului cu Emag”, într-o traducere liberă și libertină...De ce? Nu prea știu exact nici eu...nu o să fac niciun ban, că toți se duc direct pe site să ia ce vor. Poate doar să nu rămână spațiul ăla gol, așa cum bunica pune fasole printre rândurile de cartofi, așa, să nu fie pământu' gol...


Și ar trebui să intre unii pe blog cu sutele, din sutele astea câteva zeci să dea comandă de ceva de la Emag plecând de pe blogul meu, ca să fac eu bani de-un suc și-o Cola...Da, știu, ar trebui să promovez blogul (adică să-l fac mai cunoscut, de la „promote” din engleză, că la noi a promova” avea alt sens...), SEO, link exchange, keywords, etc. etc. Da' ce, îs nebun? 
 Rămâne, deci, criteriul estetico-funcțional...

Comentarii

  1. Ei uite că eu am văzut din prima că ți-ai „băgat” reclama, chiar de dinainte să postezi tu chestia asta.:)) Știu care e practica celor de la emag, nu mai țin minte de unde... și uite, promit solemn că dacă o să cumpăr ceva de la ei, intru întâi pe blogul tău... Anul trecut mi-am luat frigider și mașină de spălat de la ei... dacă bloguiai atunci cred că făceai de-un suc și-o cola... poate chiar de-o bere :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? OK, dar fii politicos, altfel vei primi ce meriți!

Postări populare de pe acest blog

Ion Pribeagu - un scriitor uitat

Crăciunul în mitologia română

Kdenlive „crapă” la importul unui clip