Cum m-am lăsat de televizor...

E vară. Și cum iarna nu-i ca vara, așa cum bine a spus întâiul om al țării, vara am tendința să stau mult-mult pe-afară, că nu e frig, ziua e mai lungă, treabă e mai multă...Asta dacă stai la țară, chiar și temporar, așa ca mine. Și când intri seara în casă dai și tu drumu' la teveu să vezi ceva, să te destinzi. Așa cum am făcut eu aseară. Pun mâna pe telecomandă, zic un „Poate e ceva bun de văzut...” și încep apăsarea pe butoane. Oferta de canale TV nefiind prea generoasă, am ajuns repede la capătul listei și nimic.
Deja mi se făcuse dor de Disney Channel, preferatul fiică-mii. „Ei, las' că dau eu peste ceva ca lumea” zic în forul meu interior și o iau de la capăt, că pe unele posturi erau reclame. De data asta zăbovesc puțin mai mult pe câte un canal, să văd ce și cum e pe acolo. Greșeală! Mai să mă apuce criza! Ajung la be1 (pardon, am vrut să zic la B1), unde primul șpanchiu al țării (ne) explica, mie, lui Turcescu (să trăiți, tov. colonel!) și celor ca mine care se uitau, cât e el de bun și cât de mult se zbate pentru țărișoara asta atât de năpăstuită. Simt așa, un fel de fior îngrețoșat prin rărunchi și apăs pe plusul telecomenzii. Și ajung la Antena 3 (aka Felix TV), unde o gașcă de dudui și neni (ne) explică cât de rău și afurisit e Băse, cum fură gașca lui, și cum USL sau cum se cheamă, o să ne salveze pe toți, la grămadă...doar tre' să ne ducem la referendum și să punem ștampila...unde trebuie. Și-mi trec prin minte frânturi de imagini de la procesul Ceaușeștilor, gândul mă duce la capetele de acuzare care pot fi cu succes refolosite la toate guvernările de după, la fel și plutonul de la Târgoviște... Fiorul se intensifică (măcar să fi fost de dragoste...), degetul se crispează pe telecomandă și ajung pe un post de manele, Taraf sau ceva de genu'. Tot un drac. Caut repede alt post, ajung la Capatos și la sferto-docții și sferto-doactele de acolo...Animal Planet și Discovery nu au semnal, „Subscripție expirată!” zice anunțul lățit pe ecran. Mă apucă dracii din nou. Mă cretineilor, subscripție e ceva, abonament e altceva (care, în engleză se zice subscription). Da' voi acolo scrieți în română! N-aveți net sau un DEX la îndemână?? În fine, pe restul posturilor era tot politică plină de cretini, așa că mai aveam două variante: Trinitas TV și ușcheala afară, la căscat ochii la lună. Ghiciți ce-am ales!

A, și o auto-dedicație:
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=Q8MbfowKsEw?feature=player_detailpage]


P.S. Nici cu religia nu mă prea împac. Dar despre asta altădată, când voi fi suficient de bine pregătit sufletește să-mi atrag critici dintre cele mai dure...
P.S. 2. De-acu' nu mă mai despart de modemul USB pentru internet, și nici de laptop...am eu motivele mele, furnizate de un moldovean de-al nostru...
P.S. 3. Trebuie să recunosc, rușinat și cu capu' plecat, că tocmai mi-am încălcat un principiu autoimpus - departe de politică. Dar câteodată îmi vine așa, vorba unui con-județean de-al meu, să iau dârjaua-n mână ca să vă cărați pe Lună...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ion Pribeagu - un scriitor uitat

Crăciunul în mitologia română

Kdenlive „crapă” la importul unui clip