Indicații pentru părinți - creșterea copiilor

 Tocmai terminasem de scris postul anterior și mă îndreptam cu săgeata de la maus spre butonul de închidere a ferestrei când dintr-un tab nou al „vulpiței” Firefox mi-a sărit în ochi o chestie legată de îngrijirea copiilor. Cum am o zgâtie de fată de vreo trei ani, am citit cu atenție ce era acolo. Și cum nu sunt egoist din fire, am zis să împărtășesc cu voi indicațiile respective. Tot ce vă trebuie este puțină răbdare și niște cunoștințe elementare de limbă engleză. 

Iată și indicațiile.

Comentarii

  1. Le-am shareuit deja... (doamne ce monstruozitati de cuvinte naste internetul asta...). Cumnatul meu era stresat că n-o să se descurce cu Ilinca... acu are un manual de utilizare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună idee de cadou :D (în august e ziua lui Dinu)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? OK, dar fii politicos, altfel vei primi ce meriți!

Postări populare de pe acest blog

Ion Pribeagu - un scriitor uitat

Crăciunul în mitologia română

Kdenlive „crapă” la importul unui clip