Muzeul Național Brukenthal - Sibiu

Căutam ziua de ieri pe internet - chiar mă și mir că Google nu e-n stare să-mi arate unde o fi ziua de ieri, credeam că el le știe și le găsește pe toate... - când am dat peste siteul (sau saitul) Muzeului Național Brukenthal din Sibiu. Un muzeu pe care am avut ocazia să-l vizitez acum mulți, mulți ani și din care mai țin minte...nimic. Eram prea mic, prea ne-interesat de așa ceva pe vremea aia (încă mă mai încălțam cu fesu'...). L-am „răsfoit” pe fugă ca să fiu gata și de un cântecel de leagăn (deși-s total afon) pentru fiică-mea, singura din familie care-mi apreciază vocea de polizor unghiular intrat în rezonanță cu universul...instalațiilor (ghici de unde știu de asta??). A, să nu deviez de la subiect și predicat. Spuneam, deci, că l-am frunzărit puțin, pe el, pe site, și mi se pare o chestie OK, mai ales că ai ocazia să vezi unele lucrări expuse în muzeu sub formă de galerie de imagini. Da, man, știu că nu se compară holbatul la o poză de pe monitor cu benoclatu' pe viu într-un muzeu, da' dacă ești de la Sighetu Marmației unde se agață harta-n cui, tre' să ai puțintică răbdare nu poți sări mintenaș în tren/mașină/dubă/avion să te înființezi la poarta muzeului cu banii-n dinți ca să vezi o pictură de-a lui Grigorescu...Așa că...până la proxima ocazie, e bun și monitoru', nu?


Acum, și eu aș vrea să (mai) vizitez muzeul, dar de aici de pe malu' Siretului, din mărețul Pașcani village, e mai greu să ajung la Sibiu. Da' odată ș-odată, tot ajung! Gata, v-am lăsat cu ochii-n soare...pardon, monitor, mai multe nu vă spun despre muzeu. Dați clickuri multe și mărunte să vedeți măcar online ce are muzeul...Spor la vizonare!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ion Pribeagu - un scriitor uitat

Crăciunul în mitologia română

Kdenlive „crapă” la importul unui clip